The Definitive Guide to مدیتیشن سردرد

Wiki Article

سلام. من ۱۲ ساله هستم، رفتم دکتر گفت میگرن داری، از سردرد شروع میشه و اخرش تهوع و استفراغ میشه بگید باید چکار کنم

هنگام فعالیت بدنی، بدن شما به خون و اکسیژن بیشتری نیاز دارد. دانشمندان معتقدند سردرد پس از ورزش زمانی رخ می‌دهد که فعالیت بدنی موجب می‌شود عروق خونی گشادتر شوند تا جریان خون افزایش پیدا کند.

اکسیپیتال نورالژی نوع متمایز و کمتر شایعی از سردرد است که معمولا از قاعده گردن شروع می‌شود و تا پشت سر و سپس به پشت گوش‌ها گسترش پیدا می‌کند. این نوع سردرد ممکن است با آسیب یا تحریک اعصاب پس‌سری ارتباط داشته باشد که از پشت گردن تا قاعده پوست سر امتداد دارند.

احتمالا برای شما نیز این سوال مطرح شده است که علت میگرن چیست؟ باید توجه داشته باشید که هنوز علت اصلی آن ثابت شده نیست اما در علائم شناخته شده به عنوان حمله میگرنی، برخی از پزشکان معتقدند مغز افرادی که میگرن دارند نسبت به مغز افرادی که این بیماری را ندارد، در برابر محرک‌های محیطی مانند استرس یا اختلال خواب واکنش شدیدتری نشان می‌دهد.

من یه چند وقتی هست که شبها دوطرف سرم درد خیلی شدیدی دارد آیا این از عامل میگرن هست ؟؟

سوال داشتم من ۱۷ سالمه سردرد زیادی دارم به خصوص صبح ها و وقتی بیدار میشم دندان هام هم درد میکنه تمرکزم بهم میخوره نمی تونم مطالعه کنم چشم هام درد میگیره و در گوشم هم احساس صدای سیگنال و صوت کشیدن دارم

باید مورد ارزیابی قرار گیرید. به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

علاوه بر طبقه بندی مبتنی بر هاله، انواع میگرن بیشتر تقسیم می‌شوند. چند نوع دیگر وجود دارد که عبارتند از:

ببخشید من حدودا ۵ روز هست که بالای سر و بعضی وقتا و خیلی کم شقیقه هام درد میگیره و جدیدا احساس میکنم یک ذره ک با لب تابم کار میکنم خیلی خسته میشم و سردرد میگیرم در صورتی ک قبلا اصلا اینجوری نبودم یا حتی در مورد اهنگ گوش کردنم همین طوره …بعضی وقتام احساس حالت تهوع بهم دست میده.

من ۱۷ سالمه و یه مدتی هست که با سردرد های عجیب و غیر قابل تحمل رو به رو میشم. به طوری که زندگیم مختل میشه و هیچ کاری نمیتونم بکنم. قبلا اوکی تر بود اما الان بیشتر علائمش به میگرن مربوط میشه تا یه سردرد معمولی.

از شایع‌ترین علائم میگرن درد در سر است که اغلب به عنوان یک احساس ضربان شدید شناخته می‌شود؛ معمولا در یک طرف سر اما گاهی در دو طرف سر و گاهی اوقات از یک طرف سر شروع می‌شود و به طرف دیگر حرکت می‌کند.

سردرد من با اختلال بینایی و تاری دید و عدم تمرکز روی جسم شروع میشه و بعد سردرد جلوی سر در کودکان از مدتی سردرد شدید در یک قسمت (معمولا سمت راست) شروع میشه

در ابتدا برای سردرد باید مورد ارزیابی قرار گیرید و بعد از تشخیص درمان مشخص می شود. در ضمن سبک زندگی با سردرد در ارتباط است.

به متخصص مغز و اعصاب مراجعه تا تشخیص و درمان مناسب دریافت کنید.

Report this wiki page