The Single Best Strategy To Use For بیماری زونا تا چه زمانی واگیر دارد

Wiki Article

 دکتر ممکن است برای تشخیص این عارضه، یک نمونه‌برداری از بافت آسیب‌دیده انجام دهد و یا قسمتی از تاول‌ها را برای بررسی بیشتر در آزمایشگاه، کشت دهد.

● برای کمک به تسکین درد، پزشک ممکن است داروهایی مانند داروهای ضدویروسی یا ضدالتهابی تجویز کند.

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

درمان درد (نورالژی) بعد از زونا معمولاً کار مشکلی است، اما اقدامات زیر ممکن است در جهت تسکین این عارضه مؤثر باشد:

صفحه اصلی داروهای ژنریک تک نسخه ای مشاوره دارویی مناقصات سازمان ها اخبار دارویی درباره ما مقالات درخواست همکاری بیماری زونا (ویروس واریسلا زوستر) چیست و چه علائمی دارد؟

والدین فلسطینی که موفق شده بودند کودکان بیمار و گرسنه را به یکی از معدود بیمارستان‌هایی که پس از حمله اسرائیل همچنان در غزه فعال هستند ببرند، منتظر آمار نبودند.

ممکن است جنین در ماه‌های آخر دوره بارداری به بیماری آبله مرغان مبتلا شود و سپس بعد از تولد و در مرحله نوزادی دچار بیماری زونا گردد.

○ میزان مصرف دارو: احتمالاً یک یا دو بار در روز تجویز شود

چنان چه مقدار زیادی كرم و پماد روی پوست بمالید با تحریك پوست سبب تاخیر در بهبودی خواهید شد بنابراین بهتر است تاول ‌ها را دستكاری نكنید.

از این محلول‌ ها تنها طی یك ‌روز به مقداری كه تاول‌ ها خشك شده و روی شان پوسته ببندد، استفاده كنید و دیگر از آن استفاده نكنید.

سال ۱۳۹۶ با هدف ساده‌سازی مفاهیم تخصصی پزشکی، سلامتی و زیبایی، مجله دکتردکتر را راه‌اندازی کردیم.

● زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات پوستی دردناک می‌شود. این بثورات بسته به رنگ پوست می‌توانند قرمز، صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به باشند و معمولاً در یک طرف بدن ایجاد می‌شوند.

در اغلب موارد ابتلا به زونا با معاینه ساده ضایعات پوستی و تاول‌ها قابل تشخیص است. اما در موارد کمی، پزشک ممکن است سابقه ابتلا به بیماری را از فرد بپرسد و در موارد بیماری زونا تا چه مدت طول میکشد نادر، شاید به آزمایش نمونه پوست یا مایع تاول نیاز داشته باشد.

○ عفونت‌های باکتریایی پوست می‌توانند به راحتی از تاول‌های باز ایجاد شوند و می‌توانند شدید باشند.

Report this wiki page